KS1

AUTOPROFIT ČADCA je Kysucký šport

AUTOPROFIT ČADCA dlhodobo podporuje šport na Kysuciach. Je stabilným partnerom podujatí ako Kysucký maratón, NHLka Žilinského kraja a iné. V AUTOPROFITe sa často stretávali so žiadosťami o podporu. Vedenie firmy sa zamýšľalo, ako podporiť športové dianie na Kysuciach komplexnejšie. Samotný AUTOPROFIT nemá zdroje na to, aby podporil všetky športové podujatia, alebo aby suploval podporu od štátu či samosprávy. A keď sa stretli pri jednom stole so zástupcami Kysuckého športu, začali sa diať veci.

Pár slov o organizácii športových podujatí

KS2Väčšina klubov odvádza po organizačnej stránke kusisko dobrej práce. Už to, že venujú čas trénovaniu, si zaslúži rešpekt. Ale vymyslieť a zorganizovať športové podujatie, to chce investovať nie len energiu a srdce. Akciu treba najskôr vymyslieť. Zabezpečiť priestor, program, pozvať súťažiacich a zabezpečiť financie. Niektoré veci sa dajú pokryť zo štartovného, na niektoré už organizátor potrebuje partnera. Vo finále prichádzajú detaily ako ozvučenie, promo udalosti a ceny pre víťazov. Organizátor musí dať dokopy celý tím ľudí, aby podujatie prebehlo hladko. A vytvoria skvelý turnaj, ktorý je výborne zvládnutý, len naň neprišli diváci. Organizátori by aj divákov chceli, ale oni nie a nie prísť. Nuž, ťažko chodia diváci na akcie, o ktorých nevedia.   SOM ORGANIZÁTOR A RÁD BY SOM PODPORIL SVOJE PODUJATIE

Na rovinu o sponzoringu

KS3Mnoho organizátorov žiada veľa firiem o sponzoring. Táto téma je väčšine jasná, ale v praxi bohužiaľ nepochopená.  Utkvelá predstava je taká, že firma finančne podporí projekt, lebo veď je to pekná myšlienka. Potiaľto je to v poriadku. Zamysleli ste sa niekedy nad tým, čo má firmu motivovať, aby uvoľnila časť zdrojov pre konkrétne podujatie? Sponzoring znamená financovanie časti nákladov výmenou za poskytnutie reklamného priestoru a prezentáciu značky. Ak teda žiadate sponzoring od kohokoľvek, nesmiete byť otázkou „čo za to?“ zaskočení. V ideálnom prípade sami ponúkate nápady, ako značku prezentovať na vašej akcii. Je nemysliteľné čakať, že firma, od ktorej chcete prostriedky, vám sama navrhne, čo pre ňu môžete urobiť. Vo väčšine prípadov majú nacvičenú zdvorilostnú formulku, ktorá znamená zamietavú odpoveď. Ponúknite firme priestor ukázať svoje produkty, angažujte ju na podujatí. Povedzte všetkým, že vám pomohla. Urobte pekné fotky a zdieľajte ich na sociálnych sieťach. Dnes už logo na plagáte dávno nestačí. Veď kto si už všimne centimetrové logo na farebnej A3?

Kysucký šport si dal za cieľ zatraktívniť športové podujatia pre divákov a pre partnerov, priniesť peniaze do športu na Kysuciach. Celé je to vlastne začarovaný kruh. Viac divákov = väčšia podpora partnerov = viac zdrojov = väčšia atraktívnosť pre divákov. Celý kruh spája promovanie podujatia. Viac divákov príde len vtedy, keď o ňom bude veľa ľudí vedieť. Partnerov sa vám podarí získať ľahšie, keď na akciu príde čo najviac ľudí. A čím kvalitnejšia akcia to bude, tým viac ľudí to bude zaujímať. A to sa bez toho, aby ľudia o tom vedeli, ťažko podarí. V tomto sa organizátor môže spoľahnúť na Kysucký šport. Na svojom webe a sociálnej sieti pravidelne uverejňuje pozvánky a reporty z podujatí. Aby ľudia, ktorí sa nezúčastnili, vedeli, o čo prišli J V ústrety radi vchádzajú aj stránky obcí a regionálne týždenníky.

Kysucký šport priamo podporuje športové dianie v regióne. Často zabezpečí tlač letáčikov, pomôže s cenami pre víťazov, zabezpečí ozvučenie a prispeje svojou moderátorskou troškou. Z podujatia pomôže pripraviť výstup v podobe článku a fotiek. Ak je na akcii veľa divákov, ľahšie na svoju stranu získate sponzora. Kysucký šport priamo komunikuje s partnermi, ponúka im podporu športu a sám kreatívne vymýšľa spôsoby prezentácie partnerov.

A tak sa dejú veci

AUTOPROFIT ČADCA ako generálny partner Kysuckého športu umožnil vznik webu kysuckysport.sk. Práve AUTOPROFIT vytvára pohodové pozadie fungovania Kysuckého športu. Ak ste videli vystavené vozidlá, vedzte, že poslúžili na prepravu nevyhnutného zabezpečenia. AUTOPROFIT vždy pomáha, keď je požiadaný o pomoc. Či už s tlačou, dopravou, ozvučením, alebo cenami. Je to firma, ktorá kysucký šport podporuje tam, kde je to potrebné. V spolupráci s Kysuckým športom vytvára vhodné podmienky na získavanie partnerov a organizáciu športových podujatí. Vzdeláva organizátorov, prichádza so zaujímavými nápadmi, ako robiť nové veci a zabehnuté ešte lepšie. Je to služba nie len klubom, ale aj verejnosti. Ľudia už zo zvyku hovoria, že sa na Kysuciach nič nedeje. AUTOPROFIT spolu s Kysuckým športom sa to snaží vyvrátiť. Pretože na Kysuciach je športové dianie naozaj bohaté. Len sa o tom veľa nehovorí. To je krédo „manželstva“ AUTOPROFITu a Kysuckého športu. Viac divákov, viac partnerov, viac zdrojov do kysuckého športu, viac športujúcich Kysučanov. SOM ORGANIZÁTOR A RÁD BY SOM PODPORIL SVOJE PODUJATIE

O AUTOPROFIT ČADCA

Spoločnosť AUTOPROFIT, s. r. o., pôsobí na trhu v oblasti predaja nových vozidiel a servisných služieb od roku 2000. Od roku 2005 je oficiálnym obchodným dodávateľom značky PEUGEOT a od r. 2007 ponúka služby autorizovaného predajcu a servisu vozidiel značky ŠKODA.

Spoločnosť AUTOPROFIT investovala v roku 2014 značné finančné prostriedky do nových predajných a servisných priestorov o celkovej rozlohe cez 2200m2.  Pribudli nové, moderné a nadštandardné priestory, ktoré sú vybavené najmodernejšími technológiami a servisnou technikou, s cieľom poskytovať zákazníkom tie najkvalitnejšie služby.

V júni 2014 bolo portfólium služieb rozšírené o samostatný autobazár na predaj certifikovaných jazdených vozidiel a služieb autopožičovne.

Kvalitu predajných a servisných služieb ocenili aj zákazníci, a preto od importéra Škoda Auto Slovensko získali ocenenie v súťaži „Dealer roka 2013, II. miesto“  a Dealer roka 2014, III. miesto, a taktiež prestížne ocenenie najlepší „Servisný team roka“ na Slovensku za roky 2013 a 2014.

Spoločnosťou Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., bola spoločnosť AUTOPROFIT ohodnotená ako „Najlepší obchodný partner 2013 ako aj 2014“ za spoluprácu pri poisťovaní motorových vozidiel. Na základe hodnotenia servisných služieb našich zákazníkov, ako aj výsledkov spolupráce s Allianz – Slovenskou poisťovňou, a.s., získali tiež „Certifikát kvality služieb TOP SERVIS 2014“.

autor: Mgr. Veronika Kovačičová

Vaše skúsenosti a postrehy nám prosím napíšte TU 

KS2 KS3 KS4